Dags att skriva lite kanske

Varit lite segt. Har haft pappa här en vecka, då har jag inte riktigt ro att sitta och skriva.

På lördag är det dop. Har lite att stå i. ska göra tårtor, dekorera och förbereda allt annat. Synd bara att man bara kan göra allt på fredag typ ;-) Då ska vi även till hjärtläkaren med Lea och kolla hennes blåsljud. Men å andra sidan har anders semester den dagen, så jag hinner ju göra en hel del även när barnen är hämtade. Lite svårt att hinna med allt och 4 barn samtidigt ;-)

Har hunnit med en del på fm, Köpt luft filter till bilen, handlat och hunnit med att äta lunch i Haninge Centrum med Erika. Tack det var trevligt :-) Alltid kul att träffa dig.

Nu ska jag snart förbereda lite matsäck så ska vi i väg upp till svärmors landställe en sväng och leka efter skola och dagis. Har lovat varm choklad. Sen lyxade jag till det och köpte lite kakor som de ska få. Det följer med en kompis till Lucas i dag. Så ska hålla koll på 5 ungar ;-) Funkar bra med 4. 2 ögon och 2 armar ;-) Får ta till ena benet oxå.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback