Etthundraförsta inlägget

Wow.. Jag har skrivit  100 inlägg och jag skriver fortfarande. Jag är imponerad av mig själv.

Så många försök jag har gjort med dagböcker som yngre. Står ett par inlägg sen är det slut.
Tog i gårkväll fram mina gamla dagböcker och var tvungen att läsa lite. Har knappt skrivit något sen året då jag och Anders blev tillsamans. Väldigt patetiskt att läsa från högstadie och gymnasietiden... Haha. Mycket killar och mycket festande. 

Lite citat. Om nya killar ofta. :-D

940606
"i dag är det Sveriges Nationaldag. Det sägs att det ska bli samma fest som 17 maj i norge. Tror inte det kommer hända. Min löve Fredrik ska med mig och kompisarna till djurgården i dag. Hoppas hoppas....

14 år senare har det inte blivit någon stor festdag av Sveriges nationaldag. Jag SÅG in i framtiden. Haha

940617 Börjat sommarjobba i Luleå. Känner mig lite ensam, nollåtta står inte högt i kurs. Men... Vilken snygging det jobbar här. 18 år och har körkort. ( var 15 själv ) Vi ska träffas i kväll efter jobbet och gå på bio. Spännande.

941207.. hehe. Fatta, trodde inte jag kunde bli kär i en gubbe. Men min ekonomilärare är het. ( Han var säkert 25 eller så )

941228. Jag är kär.. .Mikael och jag är ett par. Vi har precis sett Lejonkungen

Sen var det LÅNGT uppehåll på skrivandet.

961005 Hjälp vad har jag gjort. Jag och Ted.... Paniken är ett faktum.

961027, Jag och loven ( Tommy )har varit i London  Sen så var vi där hela klassen, det förtälde inte historien. Glömde väl bort resten. Haha

961104 Hihi. Vi ska ut några i kväll. Tommy ska med.

970122... Richard. Jag är kär. Men otroligt blyg. Han är ju inte min typ egentligen. Passar han in i folks mallar om ett bra pojkväns material?

970214. Alla hjärtans dag. Jag har precis kommit hem från London. Jag och Em har varit där. Träffade en SÅ Söt kille. Kjetil heter han. Norrman. Bor i Stavanger. Var så tråkigt att åka hem och lämna kvar Kjetils kramar och kyssar.
 
970531. Jag tror jag är Kär i Staffan.....
Vad jag inte visste var att jag var kär i kärleken. Staffan visade intresse för mig.

970630.. Midsommar i tält och Jimmy...

971220. Bio med Flinet. Ni vet Anders, grannen sen typ 90.

971229. Henrik och jag ska i väg på date Efter nyår. Trodde aldrig fem i tre ragget skulle ringa upp mig.

980101. ouuu.... Pinsamt. Jörgen. Nyårsafton ångest

980102 Har fikat med Henrik i 4 timmar. Oj vad han är underbar.

980215. Firat alla hjärtans dag med Henrik. Hur kul var det på en skala? Han påstår att jag kommer gifta mig och skaffa barn med den där jävla Anders.
Undra om han var synsk =) 10 år senare har jag 4 barn med honom och har varit gift i 7 år.

980413. Det är slut med Henrik. Jag och Anders är ett par. Blev lite luddig övergång där. Tog liksom inte slut med henrik innan jag och anders blev tillsamans. Oups Pinsamt.
Anders åkte precis i från mig. Han gör ju Lumpen i Kungsängen. Undra om det är rätt nu??? Jag hoppas verkligen.


Tillbaks till dags datum och verkligheten. Nu har jag bjudit lite från min dagbok och tonårstid med killar.

Ska göra lite frukost åt lite sjuka barn här.





Kommentarer
Postat av: Annelie

HAHAHA!!! Underbart!!! Man ska leva livet! Kyssa grodor och släppa ut håret! HELT RÄTT!

Kram på díg Malin!

2008-11-22 @ 12:09:16
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback