Lista

Humör just nu: Trött....

Är det nåt du absolut inte äter: lever

Kläder just nu: Morgonrock

Musik just nu: Inget, datorns surr.

Vad sa du senast: "[email protected]

Hur många kuddar sover du med? Minst två. Oftast tre. En mellan knäna. Får annars ont i knäna när de ligger direkt mot varandra.

Favoritväder: Sola, bada... :-D Så varmt och skönt tack.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kniv, min lappis och ett vindkraftverk så jag får ström.

Spelar du nåt instrument: Räknas gubben noa och blinka lilla stjärna så spelar jag piano!

Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska mot min vilja;-)

Sparare eller slösare: slösare

Vem är viktigast för dig: Barnen och maken. Får jag bara välja en blir det maken.

Bästa film: Mamma mia just nu

Tror på liv på andra planeter: Ja, varför ska vi ha ensamrätt på det?

Bio eller promenad? Bio kommer man ju knappt i väg på. Men en promenad om dagen blir det iaf.

Snarkar du? Ja maken påstår det iaf. Värst som gravid

Rädd för insekter? Alltså när det krälar och kryper är det inte trevligt

Äckligaste insekten? Spindlar....

Bästa bok? Oj, Senaste bra boken jag läste var iaf om en svensk kille som satt i Colombianskt fängelse. Gillar Liza Marklund och Marian Keys( staving)

Vad vill du jobba som? Inom inrednig eller med barn

Pizza eller hamburgare? Hemmagjord pizza eller sibylla hamburgare. Svårt

Gungar du på stolen? Nej, kommer i håg när min kusin ramlade och slog sig rätt illa. Var bara 3 eller så

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej fy. Höjder och jag är inte kompisar

Vad är du mest rädd för? Oj, svårt. Kan variera beroende på dagsform

Är du rädd för blod? Har vant mig efter 4 förlossningar och klantiga barn

Gillar du att sjunga? Jo visst, sjunger för barnen iaf

Brukar du sola? på sommaren JA!!!

Vad gör du om du får hicka? Hickar och få grymt ont i magen

Röker du? Nej, fy tusan vad jag tycker att rökning är äckligt!

Snusar du? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback