Regn regn regn

Regn ännu mera regn.

Jag orkar inte mera. Vill ha 20 grader varmt och sol... vara ute och leka med barnen. Jag orkar inte dra på galonisar på 3 barn och regnställ på barnvagnen hela tiden.

Har ju missat hela sommaren då jag i stort sett låg sängliggande. Allt för att jag inte skulle få havendskapsförgiftning denna gång. Men det blev ju det ändå. Men inte så allvarligt. Men ändå. Allt sängliggande för ingenting. Träffade knappt barnen på hela sommaren för att jag inte "fick" ta hand om dom. Lämnade dom på dagis till kl 8 och maken hämtade dom vid 17. Stackars barn. Var ju på sjukhuset 3 gånger i veckan för att ta prover. Fick även ligga inne för att vila ett dygn. Självklart på maken och äldsta sonens födelsedag. Tro inte att jag mådde sämre då när jag inte fick fira min familj.

När maken fyllde 15 dog hans mormor. När han fyllde 25 så föddes sonen. Kan ju säga att jag inte kom ihåg hans födelsedag ;-) Hade haft värkarbete i 2 dygn då. Vid halv fem på em när sonen var född. Då kom jag på att just ja älskling. Du fyller ju år ;-) 54 timmar av smärta tar ut sin rätt ;-)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Regnet suger.. har tillbringat ca 2.5 timmar ute i det här skitvädret... Blä!

2008-11-18 @ 16:03:15
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback