Alla bilbarnstolar borta

Min bil är ju ingen lyx bil precis. En gammal saab 9000 från 90, men den är min och jag älskar den... Men nu finns inga bilbarnstolar kvar, inget tändningslås, Någon som kan tjuvkoppla;-)  Växellådan var trasig sen innan, och avgassystemet. Men.. Min bil :-D

Högtalarna hade dom försökt skruva bort, men verkade inte ha lyckats eller så blev dom påkomna.

Det enda av värde var borta. Stolarna. Tack och lov så har vi dubbla  uppsättningar. En i varje bil, men det är ändå 3 stolar som måste införskaffas igen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Åå härligt att den är tillbaka jobbigt med bilstolarna bara.. =( Skönt att ni hade dubbla uppsättningar de underlättar ju lite iaf..

2008-10-18 @ 06:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback