Skitdag

Började bra med huvudvärk. Men lea hade sovit iaf hela natten :-)
Sen så när jag vid 13 snåret skulle jag hämta Lucas och hans kompis R från skolan. Då hade någon snott bilen. Tror du jag blev arg, ledsen och allmänt frustrerad. Så har ägnat eftermiddagen att stöldanmäla bilen osv. Hade ju velat ha en roligare fredagseftermiddag.

Men sen så fick jag ett medelande på facebook att en kompis är hemma i sverige. DÅ blev jag lite gladare.
Hoppas jag har tid att träffa henne bara. Saknar henne mycket. Hon bor I Egypten, så det är inte nästgårds precis.

Nu har vi ätit middag här, fredagsmys med taco. Sen väntar Idol.

Kommentarer
Postat av: Marianne

HAr ni fått bilen stulen? F*n vad trist. Varför kan inte folk ha respekt för andras grejer???? Hoppas ni får en bra kväll och helg trots allt! Kram

2008-10-10 @ 18:22:43
Postat av: Annie

VA???

Vad é de säger... hade dem snott er bil ? Nu i dag på dagen eller i natt ? Ja vad é de frågan om igentligen...?!

2008-10-10 @ 19:41:49
URL: http://www.metroblogen.se/annieexon
Postat av: Malin

Yepp i dag. Mellan lämning i skolan och hämtning. Någon gång mellan 8 och 13.



Så glad man blir när man kommer till en tom parkeringsruta.

2008-10-10 @ 23:44:21
Postat av: Sarasnaran

Jag blir arg.

2008-10-11 @ 20:00:01
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback