Dop....

Helgen har varit lugn
Vi har varit på dop, byggt lego, försökt lära Lucas och Nelly att cykla. Lekt i lekparken. Varit lagom varmt höstväder.

Dopet ja... Hur sorglig är man inte när vi åker i väg. Hinner tanka, kommer på att vi har glömt kameran hemma. Jaja, vi har gått om tid för en gångs skull :-o Vi vänder, hämtar kameran. Vi åker till kyrkan. Cim tyckte det var lite tråkigt och han var SÅ trött, mitt i lunchvilan.

Så jag fick gå ut en stund med honom och leka. Då kommer jag på nästa sak vi har glömt. Presenten ligger hemma på vardagsrumsbordet. Jaha. Så det var bara att åka hem och hämta den. Så hem 3 mil, hämta presenten och tillbaks för att lämna den och fika lite. När vi kommer tillbaks så möter vi dom första som ska gå :-(  Men annars var det lyckat. Hon var så söt lilla Ida tjejen. Hon blev lite ledsen när hon fick vatten på sig.

Vi har bokat lokal för vårt dop nu iaf. 8 november blir det. Vi hade sån tur att den är ledig fredagen innan med. Så vi får tillträde på fredagen för att kunna duka och pynta fint. Annars blir det tight om man ska in på lördag morgonen.

Nu ska jag strax gå och sova. Jätte trött i dag.




Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Shit vad virrigt! Haha!

2008-09-23 @ 20:28:48
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: MalinI

Jag virrig... Nej då ;-)

2008-09-23 @ 21:54:45
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback