Feber igen!

Stackars min lilla flicka. Hon var feberfri ett par timmar, sen gick hon bara och la sig. Utan att säga något.
Gick in till henne efter ett tag och hon var skållhet. Ni vet när man säger att man kan steka ägg på någon. Det hade jag kunnat.

Hämtade termometern. 41,2 grader :-o Tvingade i henne alvedon, glass vägrade hon. Hon fick iaf i sig ett halvt glas vatten. Baddade henne med en kall handduk och hon var nästan borta. Hon pratade väldigt svamligt. Läskigt nästan. Hon sov ett tag och nu för någon halvtimma sen och är nästan feberfri igen. Så nu sitter hon och kollar idol med oss.
Hoppas det inte blir fler toppar.

Ringde min mamma och kollade om hon kunde skjutsa Lucas till skolan för jag vill inte ta ut henne. Hon skulle göra det. Nu är det bara hämtningen kvar att lösa. Men det är i morgon em. Så det är ett tag kvar.




Kommentarer
Postat av: Melinda

Usch usch usch! Jag HATAR feber!



Hoppas hon kryar på sig...ASAP!!!

2008-09-12 @ 03:33:34
URL: http://phantera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback