Frisörbesök med 2 åring

GIck inte så jätte bra. Cim var inte alls förtjust i att frisören satte saxen i håret. Men han blev så fin, min lilla älskling. Men alla lockar är borta :-( Men behövde verkligen göra något åt hans hår nu. Det gick inte att kamma.
Ska lägga in en bild i morgon när jag får ta kort på lill killen :-)

Annars har vi inte gjort så mkt i dag. Gjorde förstoring på en bild på barnen, köpte nya byxor till maken. Var på systemet och shoppade loss lite inför 30 års dagen. ;-)

Ångesten är ett faktum. Om si så där 18 dagar är jag inte 20 något längre. 30 plus liksom? Vart tog åren vägen.
Hehe. Känns som det var i går vi hade fest och firade min 23 års dag. Dagen efter testade jag positivt.  Började efter ett antal drinkar tänka på när jag hade senaste mens och insåg i dimman att det var ett tag sen.

Pluset med Lucas kom på min 23 års dag och han föddes på makens 25 års dag. Vilken present han är/var. Vår stora kille som går i förskoleklass nu. Gulp..


Kommentarer
Postat av: annelie

Ja, tiden går fort.. Och du. 30 är nya 20 var det nån som sa.. bar va?

2008-11-20 @ 18:43:54
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback