Fullt upp

Hehe. Gästen igår gick hem i morse vid 4 ;-) Maken gick och la sig och jag och A skulle bara snacka lite så skulle han åka hem. Lite läs typ 4 timmar ;-) Förstod inte alls vart tiden tog vägen. Blev mer än ett glas rött vin igår..

Mitt dumma fån ställde sig och tog hand om disk osv innan jag la mig kl 5. Gissa vem som vaknade kl 7. Fast jag fick sova vidare till kl 9 då ljudnivån blev lite hög här hemma ;-)

kl 13 skulle jag i väg på ljusvisning. Partylite. Är smått beroende av det företaget. Det var ny katalog och jag hade kunnat bli urfattig. Blev bara lite fattig. Kom hem och åkte sen vidare på födelsedags kalas. En kompis fyllde 35. Så det blev god mat, tårta och sång. Som födelsedagar ska vara.

Fick skjuts hem. Så skönt att slippa hålla på med bussar. Byte och ha sig. Bara krångligt.
Nu sitter maken och hans polare fast i xboxen och är knappt kontaktbara :-) Men jag tycker om dom ändå. Är lite ( läs mycket )  trött och borde väl gå och sova. Men jag har svårt att gå och lägga mig när det är folk här. Haha. Vill ju leka värdinna eller något.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Läter som du hade en trevlig kväll iaf! :-) Partylite-produkter har en förmåga att ruinera en....

2008-09-14 @ 08:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback