Har nästan städat klart ;)

Har köket kvar. Men nu är det för många barn hemma. Kan inte skura köksgolvet med Cim hemma utan annan vuxen när han är i vaket tillstånd. Blir lätt lite ramla, lite fotavtryck på golvet, en uthälld vattenhink ;-) Så jag får vänta tills Anders kommer hem. Då kan jag alltså sitta här med gott samvete. 3 barn sitter framför tv och en sover.


Mmm kan man ändra teckensnitt kanske i bloggen? 


I dag får vi gäster på middag.

Kyckling blir det nog. Sen ev kladdkaka till efterrätt. Satt och pratade med en kompis på MSN och vi pratade tårtor och kladdkaka. Blev toksugen. Hon brukade göra med after egiht. Så nu ska det letas recept. Hon hade tyvärr receptet hemma och hon sitter på jobbet nu.




Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad duktig du är som har städat! Skulle jag också behöva. Karlsson fäller och håren dras mot varandra och blir stora bollar som rullar runt golven här.... Snälla, skicka över lite motivation så jag också får njuta av ett skinande blankt hem!! Kram

2008-09-12 @ 16:07:47
Postat av: MalinI

Tänk doften av nyskuret kök. Var sak på sin plats. ( krävs dock inga barn hemma )



Ser ut nu som det gjorde innan jag började städa, bara det att det inte är dammigt ;-)

2008-09-12 @ 16:39:39
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback