Hehe

I bland får jag för mig att söka till Idol... Speciellt när man tittar på alla losers. I dag var det många. Jag kan sjunga, men inte vackert, men jag är medveten om det. Jag tycker det är jätte kul att sjunga. Sjunger för mina barn varje dag och dom tycker mamma sjunger vackert. Men dom är nog ensama.

Jag skulle vilja baka något. Men har inte saker hemma. Måste börja baka inför kalaset som stundar. Hemska tanke. Fyller 30 snart. Vart tar tiden vägen?
Har ju fått för mig att jag ska bjuda på massa mat. Tips och ideér tack. Lättlagat, Vill inte ha kallskuret iaf.


Blir väl iaf en 15 talet vuxna och 10 barn.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Pajer funkar väl alltid? Har recept på en smarrig ruccolapaj, men det är soltorkade tomater i. Visst är du allergisk?

2008-09-17 @ 21:35:22
Postat av: MalinI

Soltorkade brukar fungera. Ge mig receptet :-) Lät ju gott med ruccolapaj

2008-09-17 @ 22:36:57
URL: http://purpelangel.blogg.se/
Postat av: Marianne

Deg:

3/4 dl kesella

75 g smör

2,5 dl mjöl



Förgrädda i ca 10 min på 200 grader



Fyllning:

1 brk soltorkade tomater

3-4 vitlöksklyftor

2 påsar ruccola



Stek ihop i stekpanna. Häll i pajform.



Blanda 2 ägg, 2 dl mjölk el. grädde, salt o peppar. Häll över. Strö över riven ost.



Vet ej hur länge den ska stå i ugnen, det ser du väl.



Lycka till vännen! Kram

2008-09-18 @ 13:41:48
Postat av: MalinI

Tack

2008-09-18 @ 14:43:26
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback