Hehe. Har snöat in på listor....

Tre saker du kanske inte visste om mig...
 
         Tre jobb jag har haft:
 
           Dagisfröken
           Teknisk support ( hjälp mig vad trist )  
           Innesälj på dataföretag
 
         Tre platser jag har bott på:
           
           Luleå
           Haninge/jordbro
           Öhhh räknas semester Blinkar Uttryckssymbol 


         Tre saker jag gillar att se på TV :
          
            Idol för tillfället
            CSI            
            Sen finns det massor andra dåliga serier jag ser, men ändå inte tittar på.  


         Tre favoriträtter:
         
           Thai
           Taco    
           Mina kycklingfilér med soltorkade tomater och vitlök            
 
       Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
       
           
          I sängen
          På Kreta
          Sydafrika på safari 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback