Utmaning igen....

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 20, rad 4 - vad står där?

"Det var mörkt hela tiden, och ibland visste han inte om det hade gått 10 minuter eller en timma" (El Choco Markus Luttman)


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Vardagsrumsfönstret

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Piff och puff... Eller jag och jag.


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

12.  Nästan 11:58


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Lea som pratar, Renoveringen i porten brevid, och tvn


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Lämnade Lucas till skolan till kl 8

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Läste lite bloggar. Bla MansonDusts där jag hittade denna.

8. Vad har du på dig?

Ett par blåa jeans, en rosa tshirt tröja rosa strumpor, underkläder.


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Ja, det var något om våran trasiga lägenhet. Det kom helt plötsligt någon som skulle renovera hela lägenheten eftersom allt bara faller sönder

10. När skrattade du senast?

Åt Cim i morse när han sa något skojigt.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Hyllor med min ängelsamling samt några tavlor och ljusstakar


12. Har du sett något konstigt på sistone?

Beror vad som är konstigt. Men någon hade kört in ett staket i morse och det var väldigt deformerat


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Jag älskar utmaningar.. .


14. Vilken var den senaste film du såg?

Step Up


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Oj.. Skulle börja med ett hus.


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

1. Jag har väldigt väldigt svårt för blod. Klarar knappt av att ha mens. Fatta när barnen gör sig illa.

2. Barnsligt förtjust i amrikanska tonårsfilmer.


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Bara en sak... Oj vill nog fundera länge på det.

18. Tycker du om att dansa?

Ja det gör jag. Men om jag kan är en annan sak.

19. George Bush?

Den äldre eller yngre? Yngre ser näst intill galen ut tycker jag.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Har redan dom barn jag vill ha. Lucas, Nelly, Cim och Lea


22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Mmm speciellt vinterhalvåret.


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Jag tror inte på pärleporten
.

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Annie, Malin, Annelie, Pillan

Sen alla som själva vill :-)


Kommentarer
Postat av: Annie

Ska göra de... Men inte i dag :-)

2009-03-31 @ 21:39:44
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: Annelie

Will do as soon as possible!



(fråga inte varför jag skrev på engelska.. jag vet inte själv!)

2009-04-02 @ 20:09:01
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback