Hurra!!!!!!!!!!!!

Jag får behålla mitt jobb. Blir dock omplacerad med lägre lön. Men jag har ett jobb att gå till. Jag slipper gå på akassa.

Fick brev från polisen i dag. Har blivit kallad som vittne om en grej som hände när jag fyllde 30.
För att göra historian kort så slutade kvällen på lokalpuben. Det är aldrig bra ;-) Det blev iaf bråk och jag blev nu 7 månader senare kallad som vittne.
Har väl ett hum om vad som hände. Men det är 7 månader sen, jag var inte helt nykter och jag har inte ens lagt händelsen på minnet. Nåja,

Får försöka få barnvakt och åka i väg. Dagis är nämligen stängt den dagen som jag ska dit. I värsta fall får maken vabba eller något. Tror iof inte han kan göra det då dagis är stängt. Men vad ska jag göra? Känns inte som så idealiskt att ha med sig 3 barn då.


Ska lägga upp lite bilder från Tunisien i kväll. Sen hur badrummet har blivit efter renoveringen.




Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Jippie!!!

2009-05-19 @ 18:24:54
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja vad säger man ? Om de som hände...

Kan inte hjälpa dig tyvärr.

Själv har jag inte blivit kallad... men ja sa ju till polisen när dem ringde oxå att jag inte visste vad som skett...

Nån annan som blivit kallad, eller é de bara du ?



Vet inte hur de funkar... men är barnen sjuka så borde ju fk kunna förstå på nått viss... även fast dagiset/skolan skulle vara stängde. Blev så för en kollega en gång, men vet ej hur de gicl till.. kan kolla upp de ?!

2009-05-20 @ 18:24:26
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Grattis så skönt

2009-05-25 @ 20:14:55
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback