Jag roterade och roterade

Men hur lyckades jag få den sne iaf. Nåja. Försöker göra om det senare.

Men det var gott att äta mjukglass i solen. Hade bara Lucas och Lea hemma i dag. Nelly och Cim har sovit hos farmor. Dom är dock på väg hem nu.

Visst är det konstigt att man så många gånger tänker att nu vill jag vara barnledig. Vill vila upp mig från fröken jag trotsar och gör som jag vill. Men så fort hon är borta så saknar man henne.

Den 10 juni åker Nelly och Lucas själva upp till min pappa. Lite läskigt är det att släppa i väg dom 100 mil på ett flygplan. Tror dock det är mamma som är mest nervös.

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja visst é de så!!!

Skönt... men förstår att du é lite nervös. Men de kommer garanterat gå bra.

Hade du oxå fått info om när skolavslutningen é alltså? NÄR? Jag vet bara v.24 :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback