Julen har passerat

Vad julklappar barnen fick   Jag hann inte ens med och se vad dom fick av vem.
Men barnen är nöjda med allt förutom de mjuka paketen Fast de skulle dock ha på sig de nya kläderna direkt. Orkar inte ens skriva upp vad dom fick.
Jag fick iaf ett wii fit och en vinkaraff i serien blåklocka som vi samlar på. Fick bio upplevelse för två med tillhörande barnvakt. Fick trisslotter och ett brädspel oxå. Mycket nöjd är jag.

Alla 530 köttbullar gick inte åt. Men många iaf.
Missade som vanligt kalle för att man alltid står och lagar mat eftersom vi äter kl 16. Så har det alltid varit. Inte tänkte jag på som barn att farmor alltid lagade maten under kalle.  Såg lite små snuttar. Tomte verkstaden missar jag inte. Då börjar julafton. Totalt var vi 19 personer i omgångar. Tack och lov

Nu ska vi hem till svärmor.


Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

530????

2008-12-28 @ 06:03:15
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: sannispannisen

gott nytt år!!!!

2008-12-31 @ 00:11:37
URL: http://humlansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback