Lea har fått dagisplats

och det känns som jag har så lite tid kvar hemma med henne. Har vetat att jag har sökt från 1 september. Men det kändes så definitivt då det damp ner i brevlådan.

Hon har ialla fall kommit in på samma förskola som Cim. Nelly har kommit in på Lucas skola. Så det är bara 2 ställen att lämna på. Så det är skönt.


I mina mardrömmar så skulle jag ha haft 4 ställen att lämna på. Haha. Tur att det inte var sanndrömmar.


Påskafton fick en kompis sin lilla dotter. Så söt liten dam. Astrid. Har inte pratat med henne ännu. Har mest bara gratulerat. Låter far och morföräldrar osv ta den första tiden. Alla brukar vilja träffa bebis. Jag med, men får ge mig lite till tåls :-) Anders vill nog inte att jag träffar Astrid. Han påstår att jag kommer få bebis sug ;-)


Har funderat länge på att donera ägg. Det känns som något jag vill göra. Ska kontakta sjukvården och se hur jag ska gå vidare. Har någon gjort det? Hur går man till väga?


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad finta av dig att vilja göra det! Det kommer att glädja många!

2009-04-14 @ 16:25:14
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback