Akuten... Igen

Fullt upp som vanligt här med alla barnen Kan säga att vi var på akuten i går igen. Fast denna gång med Lucas. Känns som jag bor på sjukhuset. Nu ska jag fasiken lägga in sjukvårdsupplysningen som snabbnummer i telefonen.

Han blödde näsblod hela dagen i går. Nja inte konstant. Men säkert en 10 gånger och jag fick liksom aldrig stopp på det. Ringde sjukvårdsupplysningen mest bara för att kolla vad jag kunde göra för att få stopp på det. Fick rådet att åka direkt in till akuten. Jätte kul kl 20 en söndagskväll. Så vi fick åka till Karolinska. Andra sidan stan Sen efter ett par timmars väntan brände dom något kärl i näsan på honom och vi fick åka hem. Vi var hemma vid halv ett. Kul.. Så lucas fick vara ledig i dag. Ville inte tvinga upp honom kl 6 i morse. Han har även order om att ta det lungt. Så pass det går för en 6 åring Mest besviken var han på att han inte skulle få dricka varm choklad på ett par dagar.
 

Skönt att pappa fortfarande var här så vi kunde åka både jag och Anders till sjukhuset.


Kommentarer
Postat av: Annie

Fy vad obehagligt. Hoppas att han mår bättre nu iaf ?

2009-03-02 @ 19:44:52
Postat av: Erika

Ååå lilla killen. Fan ush ingen höjdare sånt där, varför får han inte dricka varm choklad?

Skönt att din pappa var kvar iaf så ni båda kunde åka. Hur gick de för dig då du som inte gillar blod...? Kramar

2009-03-02 @ 20:05:56
URL: http://clermini.e-blogg.se
Postat av: Yasse

Fin blogg! :D

2009-03-08 @ 19:20:10
URL: http://yasues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback