Eart hour och vin...

Vin trodde jag i allla fall  att jag skulle få. Men det verkar som mina vinflaskor har fått fötter. Brukar  ta med mig när man går på middag och så. Men trodde iaf jag hade en flaska kvar. Nåja. Hade tänkt äta ost och kex och öppna lite vin. Men men. Cola är gott oxå.

Halva familjen är på kalas, men jag är hemma med Cim som har feber. Den lilla odågan som testade om mammas nya telefon kunde simma. I toaletten av alla ställen. Den kunde inte det. Min nya fina rosa telefon. :-)

Har tänt en massa ljus och njuter av tystnaden. Bara jag och en sovande Cim. Tänkte starta någon film först. Men.. Nej det var så tyst och skönt, ville inte störa det med en film. Vi märker väl om det blir film sen när Anders och barnen kommer hem.

Dom är hos kusinerna. Ena kusinen och deras far fyller år i dag. 13 respektive 39. Eller fel. De kom precis innaför dörren. Dom har haft jätte kul iaf. Som kalas brukar.

Nu ska jag ta och mysa lite med maken. Mysa... Filt i soffan, ost och kex. Inte familjelivs mysa.


Kommentarer
Postat av: Erika

Nämen åå din mobil. Stackare. Ja vad säger man om barnen bland.



Hoppas att helgen varit bra. Här har det varit toppen. =)



kramis

2009-03-29 @ 08:15:53
URL: http://amorficlya.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja du!!!!

Jag vet hur de kan gå när mobiler får bada... Dock inte av barn utan av en själv haha EXAKT 2år sedan som min förr förra badade haha

2009-03-29 @ 11:53:42
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: Sarasnaran

FamiljelivsMYS, fy vad jag hatar det ordet!

Haha!

2009-03-29 @ 21:44:57
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback