söndag

I går såg jag såg melodifestivalen för första gången för i år och klarade inte ens av programledaren. Vilken jobbig röst.
Om detta var dom 11 bästa bidragen är jag glad att jag inte har sett något mera program. Var inte alls något som jag gillade direkt.

Borde fortsätta städa här hemma. Har gått igenom lite vårkläder och vårskor. Vill hinna tvätta upp innan vi åker till Tunisien. Det är kite drygt 1 månad kvar tills vi åker. Men jag gör ju inget annat än tvättar. Haha. Så om det ska hinnas med så är det lika bra att börja.

Vaknade med världens huvudvärk i morse. När jag reste mig för att gå på toaletten höll jag på att kräkas. Nice. Men det la sig ganska snabbt efter intag av migrän medicin. Skönt att det hjälpte. Hade ingen lust att tillbringa hela söndagen med migrän anfall.




Kommentarer
Postat av: Annie

Fy då....

Vad tar du för migrän medecin ? Får ju oxå sånna där anfall i bland å de é så jobbigt! Tips att ge... ska kolla upp de, jag vet! Men har inte blivit av än :-)

2009-03-15 @ 12:03:52
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback