Jullov

Sista morgonen med att väcka barn och stressa i väg till skolan. I dag går dom på jullov.  3 veckors mys. Vi är lediga hela familjen. Anders tar föräldraledigt för cim. Mys mys mys.   Om det nu kommer några effelare och kommenterar mys så är det inte det ni tänker på

I kväll kommer pappa oxå.

Första julen han firar här hos oss.
kl 11 ska jag hämta Lucas. Vi ska och åka och köpa julklappar.

Vet ni? Jag la fram julklapparna under granen och INGEN rör dom?  
Det trodde jag verkligen inte. Men men... Dom får väl ligga då. Trodde jag skulle få ta bort dom.

Nu har jag lärt mig att få in smilys. Hehe.. Nu kommer ni få dras med dom eftersom jag är totalt beroende.


Må så gott Kyss 

Kommentarer
Postat av: Annie

Mysigt!!!

Ja jag é ju nästan lång ledig som Tomas... Bort sett från 2 dagar som jag jobbar då haha

Vågat att lägga fram paketen så tidigt. Ligger dem kvar än ?

Vi lägger fram våra i kväll vi :-)

2008-12-23 @ 15:21:05
URL: http://annieslivochtankar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback