Jag är ju beroende...

Av en hemsida. www.familjeliv.se

Det värsta är att den ofta har stora problem så man inte kommer in. Det värsta är att jag blir så irriterad för att det finns så mycket konstigt folk där, men jag kan inte låta bli :-)

Så har det varit nu ett par dagar. Abstinensen är ett faktum... Haha...

Jag är förkyld och har hemskt ont i huvudet. Inte så farligt, men ändå så man inte har någon energi.

Pratade precis med maken. Han ska jobba natt någon natt nästa vecka. Jag som har så svårt att sova när jag är själv. Jag är tokmörkrädd. Jag hör allt ljud och tror att alla är efter mig :-( :-D

Så den dagen så ska anders först jobba dagen. Hem vid 17 och  sen sova ett par timmar. Lycka till med 4 vakna ungar. Haha.. Han åker i väg vid 23 igen . Får lägga mig tidigt och hoppas jag hinner somna innan han åker. Så man kanske vaggas in i en falsk säkerhet. Får man göra så egentligen? Det är ju bara 6 timmar från han kommer hem tills han måste åka? De får en ledig dag efter iaf. Hoppas han får bra betalt ;-) Välkommet till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback