Lea har sovit hela natten.....

och jag känner mig pigg. Hon åt vid elva i går och sov till sju utan mat. Jag har kommit på att om jag sätter vetekudden i hennes säng innan hon lägger sig så sover hon gott i sin säng. De nätter vi har gjort så sover hon bra, men hon har ätit tidigare. Hoppas det är ett bestående sovrutin. I morgon fyller pappa 56. Har totlt glömt bort det. Skönt att han jobbar borta och inte kommer hem förens på tisdag så man hinner skicka något ;-)Lite jobbigt avstånd med ca 100 mil :-( Var och storhandlade i går. Det som jag nästan åkte för glömde jag;-)ändå slutade det på 3000. Jaks... Funderar på att be fk betal ut föräldrapenningen direkt till Ica maxi. Fast jag lyxade till det och köpte älgstek. Åhh det är ju så gott. Brukar fp lite älgkött av faster. Men det brukar vara julklappen, men det är långt till jul och jag ville ha nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback