Sovmorgon???

Eller inte ;-) Hade ju hoppats på en liten sovmorgon i dag då det är höstlov och vi ska vara lediga. Eller i dag ska faktiskt Nelly och Cim till dagis (förskolan, jag vet. Ska bara lära mig ) för att jag ska ha en Lucas och mamma dag. Okej att Lea får hänga med på ett hörn där oxå.

jag tycker det är viktigt att få göra saker med olika barn i taget i bland. Inte alltid försöka vara en av 4. Att det enskilda barnet får synas på ett annat sätt. Kunna koncentrera sig på tex spela eller åka och bada.

Jag försöker åka i väg till min släkt med ett barn i taget. Nu är det dock länge sen. Bara för att jag vill. Jag känner att det är viktigt. Lika viktigt som att göra saker med alla barnen oxå.

Nu ska vi äta frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback