Lista igen

Hittade denna i en polare tikk min syrras blogg. Tyckte den var lite kul så här kvällskvisten. Syrran är 14. Märks på listan :-)


Ta fram din mobil & var ärlig

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?

Anders. Yepp, några gånger. Är gift med honom.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 9?
Annie, en go vän :-)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 12?
BVC... Den 2 oktober tror jag det är

ÄR NUMMER 20 SÖT?
En fd Chef..Nja söt. Men en underbar chef

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 28?
Handens Närakut. Inge vidare intryck. Jag var väl sjuk

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 35?
IQ svar.... Jag ringde väl 222 ;-)

GILLAR DU NUMMER 42?
Josefin. Ja det gör jag.

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 50 DEN SENASTE MÅNADEN?
Linda, nej men träffar henne på söndag

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 55 NÄSTA GÅNG?
Louise. Ja du. Jag vill oxå veta när. Lite långt till Italien :-(

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 60?
Mamma. Vän och vän...

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 64?
Min nuvarande Chef. Nej men har fått bio biljetter av henne

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 75?
Min svåger, Gå ut och gå ut. Han är en go prick, men en dejt, nej

VAD PRATAR DU & NUMMER 80 OFTAST OM?

Min Pappa; pratar om det mesta med honom


Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Åh vilken rolig lista!

Den ska jag också göra! Hihi!

2008-09-16 @ 21:15:57
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback