Migrän attack

Har inte haft det på LÄNGE!!! Fick det efter Nellys förlossning. Sen ungefär när jag blev gravid med Cim så försvann det. Nu... 1 månad efter Leas förlossning kom det igen:-( Hoppas det är något tillfälligt bara. Orkar inte med det igen.
Inte så jobbig attack, men har legat deckad från i går kväl tills nu ungefär. Har lite ont i huvudet fortfarande, men inte så jag mår illa.

Maken fick komma hem och ta barnen till skola/dagis. Så fort jag tände en lampa i morse så kräktes jag. Så tills Anders kom hem fick barnen gå omkring i ett dunkel. Stackars barn :-)

Var på föräldramöte i går på L skola. Det var rörigt. På tok för kort tid. Först en halvtimma i klassrummet. Varpå fröken inte hann med allt. Sen skulle vi in till matsalen 30 minuter då rektorn och div andra skulle prata. När det har gått 25 minuter pratade fortfarande rektorn.

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja visst var de rörigt!!!

Vi har alltid 1½timme, men å andra är de en förskola med bara 2avdelningar vilket innbär att de inte alls inte é lika mycket föräldrar som på skolan!!! Men lite dåligt med tid var de ju till allt dem ville säga.. Till och med E & G var ju stressade i klassrummet!!!

2008-09-17 @ 17:39:49
URL: http://metrobloggen.se/annieexon
Postat av: MalinI

MMm skönt att jag inte var ensam om att tycka det.

2008-09-17 @ 19:35:52
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback