Rolig lista :-)

1. Var hittade du den här listan? I Saras blogg http://sarasnaran.blogg.se/

2. Var är dina föräldrar födda? Mamma är född i Södertälje och Pappa är född på farstubron hemma i en liten by utanför Gällivare.

3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Mmmm denna dator fungerar knappt alls, så sist var det XP.

4. Vilken är din favoritrestaurang? Sakura. Japansk restaurang i Sthlm

5. När badade du i en pool senast? pool senast. Måste ha varit i höstas när vi var i väg med barnen.

6. Har du varit med i någon skolpjäs? Typ alla. Älskar teater. Skulle gärna spela i dag oxå om det fanns tid.

7. Hur många barn vill du ha? har fyra barn och det är alldelens perfekt.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Mest illa om... Jag tycker om det mesta. Om jag bara är på det humöret

9. Har du bestämt dig för vad du ska göra i framtiden? Förutom att bli gråhårig och ta hand om barn vet jag inte.

10. Vad har du för TV-kanaler? Min leverantör påstår att jag har 64. Men jag tittar nog bara på ett par :-D

11. Har du åkt moped någon gång? Ja det har jag gjort. Tillbringade ett sommarjobb med att glida omkring på flaket på en flakmoppe.

12. Har du busringt någon gång? Har inte alla gjort det?

13. Har du fått felparkeringsböter? Nope.

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nejtack. Det är ju högt upp. Det klarar jag inte.

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Jag har tyvärr inte rest så långt. Men Vet inte vad som ligger mest söderut. Tunisien eller Gran Canaria.

16. Har du en egen trädgård? Hehe.. Bor iof i lägenhet. Men har en "uteplats" på 20 kvm, där var det lite blommor när vi flyttade in. Nu är det trall. Mina blommor inne överlever inte heller.

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Måste väl vara Nalle Phu eller något sånt. Tycker om figuren iaf.

18. Kan du alla orden i nationalsången? Första versen iaf.

19. Badkar eller duschkabin? Svårt val. Har badkar hemma, men saknar duschkabin. Men älskar att bada oxå. Vill ha bägge ;-)

20. Vilken är den bästa film du sett senaste tiden? Wanted

21. Favoritpizza? Hemmagjord helst makens. Veggo alternativ. Kan inte med kött av något slag på pizza

22. Chips eller popcorn? popcorn på bio. Annars Chips

23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder sällan läppstift

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Ehh, nej

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nja... Spelade teater en gång och min karaktär var med i det.

26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin.

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mmm Lunch var med Jenny. Det var grekiskt. Middag med Maken och det var kina mat.

28. Favoritchoklad? Så länge det inte är nötter så går det mesta ner

29. När pruttade du senast? Öhh ingen aning. Säkerligen i dag.

30. När åt du en hemodlad tomat sist? Är allergisk, så har knappt ätit tomat de senaste 15 åren.

31. Har du vunnit en prispokal någon gång? När jag var yngre blev det en del. Men vart finns dom idag?

32. Är du bra på matlagning? Älskar att laga mat. Ingen utom barnen klagar på min mat ;-)

33. Klarar du att tanka själv? Ja oftast. Men min bil är skum... Man måste hålla slangen precis i rätt vinkel för att det ska gå. Tankar hellre andras bilar.

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Tyvärr. Men den åkte tillbaks lika fort. Haha

35. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola.

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nja inte uniform, men skyddskläder. Både i restaurang och i fabriksmiljö

37. Vad var det senaste du handlade? Bananer. Min yngsta kille äter bara banan för tillfället. Allt annat ratas.

38. Har du kräkts offentligt? Med en första graviditet som jag kräktes från dag ettt till förlossning ungefär. Så ja. Jag har kräkts offentligt. På pendeltåg, i papperskorgar, buskar osv. Sen hände det väl någon gång på fyllan när man var ung.

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Gift och lycklig. Men kontot är snart på minus ;-)

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Både ja och nej.Visst kan man bli förälskad och atraherad vid första ögonblicket. Men inte äkta kärlek direkt. Den växer nog fram.

41. Har du ringt något betalnummer? Allt är väl betal nr ;-) Fast antar att det inte var det som fanns i tanken. Ringde heta linjen några gånger i tidiga tonåren.

42. Kan man vara vän med sitt ex? Absolut. Så bra vänner att dom kommer på ens bröllop.

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Nja har inte besökt någon på sjukhus. Farfar bodde iof på ett sjukhem hans sista tid i livet. Han gick bort 2001.

44. Hade du mycket hår som liten bebis? pass, får återkomma. Alla bilder jag har sett på mig som liten så hade jag mössa.

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Comviqs egna. Välkommen till röstbrevlåda. Bla bla

46. Vad har du i din väska? Hatar väska. Just nu går jag med skötväska. Mobil och plånboken och nycklar får alltid följa med i den iaf.

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Mmm kollar så alla barnen sover.

48. Vad är du tacksam för idag? Att jag sitter inomhus just nu och slipper vara ute i regnet...

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Tjoho!

Kul läsning!!



Jag får inte heller till några radbrytningar, inte ens om man har den boxen ikryssad. Röv, säger vi om det.

2008-09-10 @ 20:36:09
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: Malin

Skönt att det inte är bara jag som har problem :-D

2008-09-10 @ 21:21:33
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback