Jag behöver bli uppmuntrad

Som rubriken säger. Jag behöver bli uppmuntrad. Händer så mycket skit just nu.

I fredags blev en vän misshandlad. I fredags kväll var han ute och hade en trevlig kväll. Åkte bussen hem och pratade med sin sambo i telefon. 02:50 sa han att vi ses snart, jag är på parkeringen.
På den korta biten hem så hann han bli misshandlad. Blev av med mobil och pengar. Han har blivit sparkad i huvudet??? Vad finns det för konstiga människor. Var det värt att sparka och misshandla en annan människa för pengar och en mobiltelefon? Hur tänker folk. Jag tänker mycket på er så mycket. Säg till det är något jag kan göra för er? Ni finns ständigt i mina tankar.

En annan bekant har oxå haft en massa otur med misshandel, dödsfall och bilolyckor i hennes närhet.

På det en bagatell egentligen om man jämför vad som hände C, men jag lyckades med något i går så jag sträckte till ryggen. Har ont från knät typ upp genom låret och upp i ryggen. Måste ha vridit på något konstigt sätt när jag höll på att möblera om här hemma. Kan inte bära Lea ens. Kom knappt upp ur sängen. Knaprar ipren som en galning just nu. För att ens kunna vara i sittande läge.

Jag funderar mkt på fickpengar hur jag ska få ihop en massa extra pengar på en månad kortare. Haha... Vilket dilema. Bilskatten kommer ju denna månad. Den hade jag förträngt ;-) Måste man betala den?

Varför ska det hända så mycket skit för? Kan inte allt bara vara bra?



Kommentarer
Postat av: Camilla

Men fy så läskigt!

Hoppas att din vän mår efter omständigheterna bra!

Och självklart så hoppas jag att din rygg blir bra snabbt.

Spara pengar ,,, ja det är svårt ibland.

Kram

2009-02-02 @ 08:11:59
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Erika

Ush ush ush fy fan för vissa människor, Tur iaf att söt mår bra nu han e knappt svullen men lite blå här å där. Men han går till jobbet på onsdag/torsdag. Tänker på dig vännen hoppas att ryggen blivit lite bättre. Kramis

2009-02-03 @ 07:32:18
URL: http://-----

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback