Jag är en stalker

Hehe...

När jag går hemma och har all tid i världen till datorn. Eller inte, men stundtals många gånger per dag, så går jag igenom mina bloggar och bara önskar att de har uppdaterat. Vissa bloggar bättre än andra.

Så i statestiken så kommer det 1 unik träff från mig och säkert 10 till. Ni uppdaterar ju inte så ofta som jag vill. Erat eget fel  

Sen att jag inte uppdaterar så ofta som jag vill att ni gör hör inte hit.

I dag har inte hänt så mycket. Lea är förkyld och Lucas är... Sjuk eller nåt. Vet inte riktigt vad det är. I morse så såg han så hängig ut. Somnade nästan i filtallriken. Sen säger han att han inte mår bra, att han vill gå och sova. Försöker kolla om det bara är. Jag vill inte till skolan eller om det är något på g. Men... Han gick verkligen och la sig. Sen efter en halvtimma kom han upp och sa att han behövde kräkas. Han gjorde aldrig det, men han ar hängig större delen av dagen. Men framåt em så piggnade han till och var som vanligt Få se hur morgondagen är. Om det inte är något blir det skolan för honom.

Cim lilla killen är så duktig. Han har inte blöja hemma på dagarna längre. Vi började i helgen och det verkar gå bra. Händer lite småolyckor. Oftast så hinner det komma någon droppe i kalsonen innan han hinner sätta sig på pottan. Men överlag så går det bra. Så skönt om han är helt torr när vi åker till Tunisien. Räcker med ett blöjbarn då.


Cim pojken fikar med hela ansiktet


Har lärt mig genom lucas att det går absolut inte att stressa. Han var torr när han var 3 år och 3 månader för att sedan börja kissa på sig igen när han var 4. Sen har det gått utför. Nätter, dagar osv. Fast dagarna har vi fått bukt med nu. Oftast iaf. Vi har varit hos en läkare. Men vc här ger jag inget för. Så jag bestämde mig för att försöka på egenhand. Med tips från sjukvårdsupplysningen osv. Nu har det varit snart 3 veckor utan en olycka och jag känner mig så lättad. Peppar peppar så verkar det släppa nu.



 Längtar.... Sola, bada och bara ta det lungt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback