Jag ska träffa bebis

Åhh det ska bli så mysigt att få träffa lilla gos Adam i dag. En liten liten bebis. Eller han är snart 1 månad. Men min bebis är ju ingen bebis längre på det sättet. Hon äter lite gröt, hon sitter. Hon är inte det där jätte mys stadiet. Dom blir roligare när dom är äldre. Men det där bebis gos mys stadiet... :-) Det går inte att beskriva. Jag blir alldelens till mig.

Skulle maken få bestämma skulle jag inte få träffa bebisar. För då kommer det där otroliga suget som inte går att göra något åt. Vi ska inte ha flera barn. Vi har barn så vi klarar oss.  Vet inte om jag skulle klara av en till graviditet heller. Havendskapsförgiftningar, tidiga sd, illamående. Sen pressen från föräkringskassan om man får en godkänd sjukskrivning eller ej.

Min kropp har verkligen inte klarat av att vara gravid 4 gånger på 7 år. Men barnen är ens allt och jag är så glad att jag har dom, trots trots perioder, trots att kroppen tar stryk. Sen att jag inte har sovit ordentligt på sju år är bara härligt. Haha. Måste intala mig själv det att man inte behöver sova varje natt. Så man orkar.



Men när man tittar på bilder på ens sötnosar så orkar man allt. Bilden är från när Nelly fyllde 3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback