Lista igen.. Tog från Annie denna gång

Kolla i din telefonbok och vara ärligt!


HAR DU PUSSAT NUMMER 2? - Anders S... Nej det har jag inte vad jag vet...
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20? - Elin en fd arbetskollega 

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30? - Handens närakut.. Nja Hoppas det dröjer
DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33? - Jennie.. Oj det är nog 15 år sen jag träffade henne första gången.

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9? - Annelie, träffade henne genom en kompis

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG - Camilla min kusin. Vet inte. Träffas för sällan
ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13? - Nja, min farbror. Björn

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4? - Ett par gånger ;-) Maken
PRATAR DU MED NR 45 OFTA? - Nej tyvärr inte sen hon flyttade till Skåne för snart 6 år sen ( Karoline )
KÄNNER DU NUMMER 1? - Ja...  (Alekcandra)

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM? - Min lillebror. Självklart
VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION? - Anna.. En av mina äldsta kompisar. Beskyllde henne för att prata konstigt när jag var nyinflyttad i sthlm och själv pratade med bred norrlänska... För en si så där 23 år sen.

ÄR DU KÄR I NUMMER 16? - Nej... Cecilia en fd kollega.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe snor den jag!!

2009-01-08 @ 15:26:35
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback