Nu är mina älskade kottar hemma. O

0-25971cf6c1452d7b2d47320a7f23b4ca.png

Kolla varifrån!

Nu är mina älskade kottar hemma. Oj så jag har saknat dom. Tårarna bara forsade när jag fick dom i min famn på flygplatsen. Maken tyckte jag var löjlig som grät. Haha. Men nu är dom hemma och jag är hel igen. Vi är hela familjen på samma osv. Det är inte 100 mil längre mellan oss. Jag kan pussa och krama på dom. Jag kan titta på dom när dom har somnat. Jag kan bli arg när dom bråkar;-) Allt är precis som vanligt med andra ord.
3 veckor är på tok för lång tid att vara separerade från sina barn. När jag var en vecka på Kreta med min syster och Lena var inte hälften så jobbigt. Nu får dom aldrig åka i väg så länge. Tänk att när dom är hemma vill man bara i väg, när dom är borta vill man ha hem dom direkt;-)


Kommentarer
Postat av: Annie

Förstår att de känns skönt!!!

Postat av: Camilla

skönt att allt är som vanligt

Kram

2009-07-04 @ 22:19:34
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback