Grattis min älskade Anders på 32

0-550f55c109e1d75912c95fb5066fb793.png

Kolla varifrån!

Grattis min älskade Anders på 32 års dagen. 12:te födelsedagen som ett par. Hjälp var tar tiden vägen:-o Grattis även till vår stora kille som fyller 7. Synd bara att han är hos morfar och inte kan fira med oss. Vilken 25 årspresent han fick. Vår förstfödde son. Inte fick han frukost på sängen;-) Tradition i familjen. Jag orkade verkligen inte stiga upp kl 4. Gäsp. Jag sov till halvnio då Cim och Lea väckte mig. Jag är ju så snäll. Tårtan får jag ju inte smaka. Den är till Anders jobb:) Men dom beställde smörgåstårta. Ville inte ge dom det. Tycker inte om att göra det. <br> Så dom fick nöja sig med en jordgubbstårta. Med ljusbotten och fyllning med fluff av marabou sommar. <br> Den är ju så god. Vad händer till midsommar då? Jag vill åka till en kompis sommarstuga i dalarna. Men min man är inte så på. Annars har jag lust att åka ut till skärgården någonstans. Utö eller kanske landsort. Vi får se. Flera dagar kvar;-) Nu ska vi klä på oss och åka med tårtorna till Anders jobb.


Kommentarer
Postat av: Annie

Saknade dig där.... Men de kommer flera tillfällen ?! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback