2 år och 7 månader

har Cim hunnit bli. Han är inte så liten längre. Men just nu är han ynklig stackarn :-( Han har ju varit sjuk ett par dagar. Feberfri sen i tisdags för att börja om i dag igen.

I natt har han sovit utan blöja. Mest för att maken glömde sätta på en blöja. Men det hade gått bra. Hans blöja har varit torr ett par nätter. Men jag har varit lite för lat för att plocka bort blöjan. Mycket för att storebror har fortfarande problem att han råkar kissa i sängen.

Så vi får väl se om det fortsätter gå bra. Hoppas hoppas.

Min lilla Lea vägrar vända sig från mage till rygg. Men tvärtom gör hon hela tiden. Men man märker ju att hon blir frustrerad. Lättare att ligga på magen och leka med syskonen än tvärtom.

I dag fyller älskade lilla syster 15 år. När blev hon så stor min lilla bebis? Jag var själv 15 när hon föddes och det var underbart roligt att äntligen få ett syskon. Hade varit ensambarn och saknade lite syskontjafs. Men det har det aldrig blivit mellan oss. Kanske pga 15 års skillnad. I morgon blir det kalas för fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback