Bajsproblem...

Haha. Dåligt humör och passande rubrik. Haha. Eller det är inte egentligen något haha. Det är ganska tragiskt.  I går kväll gick toaletten sönder oxå. Nu får det vara någon måtta på problemen här hemma. Tack och lov för två toaletter i lägenheten. De ska iof komma och fixa toaletten i dag. Men... Jag orkar inte mera.


I natt kom Nelly upp och hade jätte ont i magen. Hon ville gå och kräkas sa hon, men det hände inget. Så i dag blir dom tre små hemma och vilar. Ifall det är någon magsjuka känns det onödigt att skicka i väg dom till dagis när dom slipper.

Fast jag håller på att bli galen på allt bilande i lägenheten. Eller inte i vår. Men dom har ju börjat och renovera i porten brevid. Jag är så otroligt tacksam att vi slipper vara hemma när dom kommer hem till oss.
En mamma till en kille som går på Nellys och Cims dagis håller på att gå under. Stackarn. Hon pratar inte så bra svenska och bara skakar på huvudet. Hon tycker det är så hemskt när dom är där och renoverar.

Äntligen har det släppt med Leas ätande. Hon har börjat äta mat. Fast majspure och potatispuren kan jag slänga någonstans. Hon har vägrat. Men i går så åt hon nudlar och grönsaker och det var så gott så. Hon tycker om 6 och 8 månaders burkarna. Så det kanske blir stort barn av henne oxå. :-)

Snart 8 månader. Oj oj. Tiden går för fort. Min sista lilla bebis. Jag kommer inte få en till bebis. Hur ska jag klara mig. Haha. Tur att ett par kompisar ska ha snart. Minst 3 bebisar kommer snart. Mys mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback