Mardröm....

I natt så drömde jag något hemskt.  Drömer hela tiden mardrömmar. Har kommit i ett stim. Jobbigt är det. Inte ens ser jag på skräckfilmer på tv innan jag lägger mig. Då drömmer jag hela tiden. Men nu har jag sett Disney filmer på kvällarna. Haha.

I natt drömde jag om min död. Det var så läskigt. Jag var på min egen begravning från ovan så att säga. Satt och diskuterade med min farmor om varför denna kom. Varför kom inte den. Farmor blev besviken att inte Anders serverade kött och potatis på begravningskaffet. För så ska det vara. Anders hade begravningskaffet på min favorit restaurang. Sakura. Jag klagade på att han inte hade bett en tjej jag pratar med på Internet om tårtorna. Hon gör dom mest femonala tårtorna. Har inte smakat dom. Men så snygga. Haha. Anders hade köpt tårtor på Ica maxi. Sen att denna tjej bor i Värmland och jag i Stockholm hade jag inte en tanke på som död.

Det var så absurt att sitta och se sin begravning och komentera den. När jag trodde jag vaknade hade jag ont i bröstet och vänster armen. Hann tänka att shit drömmen var varning vad som skall kommas skall. Jag kommer dö i en hjärt attack. Men det var ju bara fortsättningen på drömmen. Var inte riktigt vaken, men sov inte ändå.

När jag vaknade hade jag dock ont i armen. Men den högra. Haha.

Senare under natten så drömde jag att jag skulle ta hand om ett barn vars föräldrar hade gått bort. Vad socialarbetaren som "gav" mig barnet hade glömt att säga vara att den lilla pojken blåste eld. På allt och alla när han blev arg. Jag blev av med både det ena och det andra. Men när han höll på att tända eld på Nelly fick jag nog. Hade ett väldans tålamod med pojken. Men då hängde jag ut honom i ett isberg. Upp och ner. Någon som har spelat Lego Starwars 2? Då har ni sett när Luke hänger upp och ner i en snögrotta med ett monster.

Så såg pojken ut när han hängde. Men han kunde inte ta sig lös. Haha.

Kommentarer
Postat av: Camilla

2009-03-24 @ 17:38:50
URL: http://ca
Postat av: Camilla

HAHAHA jag skrattar så jag grinar. STackars Anders inte lätt för honom att veta vilka tårtor du vill ha!

Vilken tur att du lever för tårtor till nån av oss 78ors begravning vill jag inte ;-)

Kram

2009-03-24 @ 17:41:40
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Ofta innebär de allra hemskaste av hemska drömmar någonting bra... död brukar betyda liv och framgång... kan ju hoppas på det i alla fall!:.))

2009-03-24 @ 21:50:22
URL: http://mammamelisssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback