Peter Pan




I går var det dags för Peter Pan på Roj. Lucas gudföräldrar spelar med. Så i går var Lucas och jag och tittade med den. VI hade sällskap av Malin, hennes son Dennis och Jocke som går i Lucas klass. Jockes mamma skulle också följa med egentligen. Men hon är sjuk. Krya på dig.

Vi började att äta lunch på Pizza Hut och sen åkte vi ner till Roj. Lucas tyckte det var lite läskigt när hans gudfar som spelade kapten krok blev uppäten av krokodilen. Men när han fick se honom igen blev han nöjd. Att han hade gudfar kvar.

I dag är det utvecklingssamtal i skolan. Ska bli kul och se vad dom har att säga om lilla plutten. Eller lilla och lilla. Stora killen. Han fyller snart 7 år!? Han är en stor kille. Blir en liten etta gluttare snart.

Nu är det 26 dagar 18 timmar och 56 minuter tills planet tar oss till tunisien. Sol, värme och bad. Hur najs ska inte det bli. Ingen tv, inge disk, ingen matlagning, ingen tvätt och absolut inget städa. Någon kommer och gör det åt mig. I 2 veckor kommer jag ha massa tid för mina barn. Slippa alla måsten. Bara gå upp, ner till restaurangen. Äta frukost. Sen till poolen. Hihi. Jag längtar.

Nu ska jag ta tag i lite städande innan Lea skruttan vaknar och vi ska ner till skolan.


Kommentarer
Postat av: Annie

ja de var super trist att jag inte kunde följa... men jag hade bara stört alla med mina nysningar och snorningar så de känndes liksom lika bra + att man inte hade så mycket ork då heller... Tyvärr

2009-03-30 @ 13:25:49
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: Erika

Säger bara avis. Fy fan va najs.. =)

2009-03-30 @ 14:18:43
URL: http://amorficlya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback