Trots resa inbokad

så dreglar jag över nya ;-) Jag ville väl helst till Grekland, men priset fick avgöra. Så vi åker till Tunisien. Men i dag har jag nog gått igenom varenda hotell i grekland. Hittade på ön Tilos ett hotel bestående av 4 st bungalows. När man bokade en bungalow ingick det även en hyrbil med i priset. För tiden man var där.

Feta ost, tzatsiki, grekiskt sallad, mossaka, souvlaki. Hungrig jag blir så här på kvällskvisten. Nästa resa blir nog bara jag och maken. Kanske om 2 år när vi har varit gifta i 10 år. 10 år... Hallå liksom. När hände det? Ungefär i samma veva jag blev 30 eller? Haha.

Nu ska jag nog bege mig till sängen. Bjuder på en bild från Tilos.




Bild från apollo.se

Kommentarer
Postat av: Annie

Annars åker jag gärna med :-)

2009-03-31 @ 21:39:08
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: Annelie

Men gud vad underbart!

2009-04-02 @ 20:10:02
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback