Nu har jag fått tillbaks mitt hem

Efter en månad i resväskor. Min säng, min toalett och dusch. Jag är överlycklig.
Men vad det är att städa. Har hållt på hela gårdagen. Så pass att jag inte kunde resa mig upp ur sängen.

I morgon kommer domen. Kl 11 ska jag träffa min chef. Håll tummarna. Tror jag kommer få gå. Hon lät lite besvärad när hon ringde. Har inte alls lust. Men men.

Ska fortsätta med städandet.

Men jag lever och ska börja uppdatera. Det märks på statestiken att jag inte har bloggat speciellt mycket på länge.

Kommentarer
Postat av: Annie

Skönt att du fått tillbaka hemmet nu... klara nu ? Blev de bra ?

Håller tummarna för morgon dagen oxå !!!

Kommer gå bra...

2009-05-18 @ 20:10:43
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback