Utmaning igen.

Utmanar den som vill/orkar.
Tre saker som alltid finns i min/mitt......


Kylskåp:

Ost, mjölk och juice 
Frys

Kyckling, bröd och köttfärs
Skafferi:

Te, pasta och russin

Handväska:

Bok, plånbok och lipsyl

Sminkväska:

Mascara, ögonskugga och läppglans)

Badrumshylla:

schampo, balsam, duschtvål

Förråd:

Sässongskläder, skor och leksaker
Hjärna:

Barnen, inredning och teater

Jackficka:

Nycklar, barnstrumpor/vantar, sand från sandlådan
Kryddskåp:

Salt, Curry och peppar

Barskåp:

Vin,

Köksbänk:

Post, vattenkokaren akvarium


Kommentarer
Postat av: Marketta

Hmmmm.....intressant placering för ett akvarium :-).



Vi har våra i vardagsrummet.



Tur att dom finns ibland utmaningarna, när jag har bloggtorka brukar jag göra en grafikbild och sätta in :-)



Kramizzar

2009-05-23 @ 15:33:32
URL: http://colliekompisarna.bloggagratis.se
Postat av: Elisabeth

Vad kul att du har en blogg! Det visste jag inte. Har lagt till den på favoriter här nu på jobbet så kan man hänga med. =) Och jag håller med... Jag tycker vi är skyssta som väntar så länge som till tolv. Jag tycker att vi kan börja kl 10:00 om det skulle vara så. Däremot håller jag med dig om att det känns lite överkurs att börja före tio på en helg.

2009-05-25 @ 12:55:51
URL: http://bettilou.bloggspace.se/
Postat av: Annelie

I min bar står en flaska kanel-teequela.. ALLTID! För det är ingen som dricker den.

;)

2009-05-25 @ 14:36:06
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback